18 Οκτ 2012

Σεμινάριο Δασκάλων 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ν.Ευβοίας

Σε πείσμα των καιρών και του κλίματος της έντονης απαισιοδοξίας που κυριαρχεί στο χώρο της εκπαίδευσης, μια πυρηνική ομάδα εκπαιδευτικών προετοιμάζεται να δώσει νέα πνοή, ανάσα αισιοδοξίας. Πρόκειται για την πρώτη εκπαιδευτική συνάντηση του σχολικού έτους 2012-2013, η οποία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Πέμπτη 06 Σεπτεμβρίου 2012 με θέμα: «Αναπλαισίωση και μετασχηματισμός της Διδακτικής εμπειρίας αξιοποιώντας την Εκπαιδευτική Τεχνολογία ως μέσο», στα πλαίσια της συνεχούς ενδοσχολικής και διασχολικής επιμόρφωσης των δασκάλων της 3ης Ε.Π. Ευβοίας.
Συμμετείχαν οι υπεύθυνοι ψηφιακών δράσεων των πολυθέσιων σχολείων της περιοχής μας, καθώς και οι προϊστάμενοι και διευθυντές των ολιγοθέσιων σχολείων, οι οποίοι λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές των νέων διδακτικών εργαλείων και συνεργάζονται με όλους τους συναδέλφους τους με σκοπό την ψηφιακή αποτύπωση του διδακτικού αποτελέσματος των σχολείων, και την εφαρμογή νέων μεθόδων διδασκαλίας στα σχολεία μας.


Εισηγητές του σεμιναρίου ήταν οι:
1)Δρ Μητάκος Δημήτριος (Σχολικός Σύμβουλος 3ης Ε.Π. Εύβοιας: «Αριστεία και Καινοτομία 2012: Η βράβευση του Δ.Σ. Τριάδας από το Υπ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α ως μια ευκαιρία για αναπλαισίωση και μετασχηματισμό της διδακτικής εμπειρίας και ως μια απόδειξη των δυνατοτήτων της σχολικής κοινότητας με συνεργασία, σχεδιασμό, έμπνευση και όραμα»
2)Κουσκούτη Βάσω (Δασκάλα 11ου Δ.Σ. Χαλκίδας): «Επίδειξη και χρήση του Movie Maker ως διδακτικό εργαλείο για μαθητές και δασκάλους»
3)Παπανικολάου Γεώργιος (Δάσκαλος του 8ου Δ.Σ. Χαλκίδας): «Χρησιμοποιώντας τα κόμικ ως διδακτικό εργαλείο: Η περίπτωση του ComicLab»

Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με συζήτηση και απαντήσεις των εισηγητών στα ερωτήματα των συμμετεχόντων.
Οι εκπαιδευτικοί παρέμειναν και πέραν του ωραρίου, συζητώντας και ανταλλάσσοντας απόψεις, ενώ ανανέωσαν το ραντεβού τους διαδικτυακά, με την άμεση δημιουργία ενεργής κοινότητας μάθησης αξιοποιώντας τα εκπαιδευτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
Τόσο η Διευθύντρια Διονυσία Καρλατήρα, όσο και το προσωπικό του σχολείου, έδωσαν ενεργό παρών, καθώς και τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία του σεμιναρίου.